Nu får han ladda om......

Gubben min menar jag. Han kom hem nu i kväll vid ca 22.00 käkade lite o sa godnatt.

Men det behöver han nog, efter att ha varit o lekt i Attila, han åkte för ett par dagar sedan med en del
 
ifrån sitt arbete för att köra rally ihop med kungen o prinsen, de skulle köra rally på isen.

Men titta vilka bilar de körde med, inga svensson bilar direkt.



Vad jag kan förstå så har det varit skitkul för dem där uppe, de hade fått dra upp chefen ett par gånger med traktor.

Inte nog med att de har kört rally de körde snöskoter också.

De är som små barn, supernöjda bara det går fort o låter. brum brum



Mycke snö var det med, det syns på taken på en av de stugor som de bodde i.



Men nu laddar han om för imorgon bitti sticker vi med husvagnen o hundarna till Borås, på hundutställning.

Pärlan ska ju bedömmas. ;)

Jag har packat o packat, tror att jag har fått med allt.

Hoppas att vädret blir någolunda, ingen snöstorm, tack.

Det ska bli så mysigt att få bo i husvagnen en hel helg, vi har ju lagt ner ganska mycket tid på att den ska bli mysig.

Nu får ni hålla alla tummar o tassar för att det går bra för oss i helgen.

Hade så bra.

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Det kommer gå så bra för lilla Betty ..skani ställa henne själva eller ska Anita ..

kram kram

2009-03-07 @ 00:08:32
URL: http://brolles
Postat av: ··•♦ Niclas & Monica ♦•··

De varmaste lyckönskningar kommer här!

Tror det kommer gå jättebra. Glöm inte uppdatera bloggen ofta nu under helgen :-)

Ha det gott önskar vi!

2009-03-07 @ 00:15:30
Postat av: Phlex

Vi kommer att uppdatera så fort vi hinner, vi har datorn med oss. Det är sagt att Anita ska ställa, men det vet man ju aldrig, hon har många hundar med i denna gruppen.

2009-03-07 @ 00:18:40
Postat av: Elizabeth

Aha jo hon brukar ha mycket att stå i :-)

2009-03-07 @ 09:26:35
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: jelix

ha det såå gött nu å njut av husvagnen !! om jag kunnat hade jag nog följt med hehehe är såå husvagnssugen !!! kör försiktigt !! kramkram











2009-03-07 @ 09:36:07
URL: http://jelix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0