Fy Attan nu laddar vi för helgen.....

Sitter i min ensamhet o funderar o funderar, har jag tänkt på allt nu???????

Husvagnen är nästan färdigpackad, för en helg utan el eller vatten, vi ska ju på hundutställning.

Det är mycket som man ska tänka på att få med sig.

Jag går igenom allt igen o igen för jag hatar att missa något, stå där o säga att det har jag glömt, inte jag inte.

Gubben fixade sin del som att skaffa mer gasol, extra batteri o se till att allt fungerar  med bil o husvagn.

Bilen fick till och med en polering o det tackar ju jag för, det är ju min bil vi ska ha.

Gubben kan ju ta det lite lugnt nu ett par dagar, han är o leker uppe i norrland med kungen o prinsen, de är o kör med

Olsberga WRC rally bilar på isen där. De har säkert skitkul.

Jag kan ju visa lite hur det ser ut i husvagnen när den är resklar.



Det är inte den blåa husvagnen vi ska ha. hihihihi



Här ska vi käka o mysa med hundarna.



Sova gott!!!!



Tittar nu noga så ser ni att vi även har fått in en gravyrbild på Betty, men lyse.



Phlex bild är på plats men här syns det inte att den är belyst, jag ska sätta

svart tyg bakom bilden så syns den bättre.

Hoppas bara att vi får någolunda bra väglag.

Nej nu är det sängen nästa.

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Kanon du!

Och husvagn med tillhörande gravyrbilder blev ju helt perfekt.

Hoppas att ni får det skitabra därborta nu då.

Kram

2009-03-05 @ 14:52:37
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: jelix

åå et ser mysigt ,, villoxå åka iväg med min husvagn .. fast den står längst in i ett förråd....:-( men snart kommer den ut !!! kramkram

2009-03-05 @ 16:36:21
URL: http://jelix.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Hmmm jag vill följa me ja me !!! vill vill vill

2009-03-05 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0