Huvudvärk, städning m.m.

Vaknade med en jävulsk huvudvärk rätt sent på förmiddagen, i med ett par treo, ett par alvedon o ett par koppar kaffe.
Det fixar det mesta. Efter att ha suttit o slöat i en timme fick jag stora städrycket, ut med julgranen, ner med julpynt o adventsljusstakar.
Byte av sängkläder på med en maskin tvätt, plocka plocka, dammsuga o sedan svabba. Huset är rent o fint igen.
Det har tagit mig hela dagen, o jag är ganska trött nu.









Hunden mådde bättre idag tills han sprang emot dörrkarmen för att han inte vill komma sist ut, faaaan, att han ska ha så bråttom.

Kollade vad som är på tv ikväll o konstaterade att det är bara skit, men då dyker ett av våra barn upp med respektive o vill ha kaffe, kul att tjöta bort en stund övet ett par koppar kaffe.

Nu sitter jag o fördriver tiden innan vi ska gå till sängs, hoppas tiden går fort jag är trött idag.

Vi ses när vi höres.

Kommentarer
Postat av: Monixx

Värst vad du är redig då! :-)

Jag tänker inte städa mer än nödvändigt de kommande..58 (?) dagarna. haha

Men nu ska granen ut i alla fall. Helst INNAN alla barren liggen på golvet. haha

Sov gott!

2009-01-01 @ 23:37:33
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Hans

Hej

kul detdär att blogga va !

Det är ju roligt att läsa.

keep on the good work.

puss Hans.

2009-01-02 @ 00:03:17
URL: http://ingen
Postat av: Sara,Jaxon & Bakina

Visst e det lite kul att blogga.. Jag ser det lite som en dagbok.. man kan gå tillbaka för att kolla lite vad som hänt och lika med träning osv man kan kika på framsteg eller motgångar :) Hoppas Phlex blir piggelin snart och visst e han snygg grabben :):) kan tänka mig hur Jaxon kommer vara när det är dax för löp här suck men men inte nåt ont som har nåt gott med sig hoppas iaf det bär frukt :)



Husvagnen va ju riktigt ståtlig den oxå liiite avis e man allt.. hade varit skönt med ett rullande hem :)



God fortsärrning på er allihopa :)

2009-01-02 @ 11:23:48
URL: http://sara.trackback.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0