Det har varit lugnt i helgen

Bara en massa pappersarbete, o inte är jag klar heller.

Har konstaterat så mycket att jag får en jäkla restskatt, har tjänat lite för mycket under förra året.

Gubben har pulat med sitt, o det har nästan inte varit något besök här alls.

Vi fick en god avslutning på helgen, den minsta dottern frågade om vi ville ha paj o sallad o det sa vi naturligtvis inte nej

till. Sagt o gjort så packade vi in oss i bilen o susade ut till henne på såphala vägar, men det var det värt, maten var

supergod, tackar så mycket.

Imorgon bär det iväg till vetrinären för provtagning av phlex, vi vill se så att borelian är borta, det är skönt att veta.

Inte för att jag tror att han fortfarande är sjuk, som han busar o far runt.

Nu har ni blivit lite uppdaterade, så håll tillgodo.

Natta

Kommentarer
Postat av: Hans

Bara att hålla med

2009-01-25 @ 23:38:43
URL: http://ingen
Postat av: Elizabeth

He he ja men va bra att ni tyckte maten va god jag orkar inte blogga nuhar sån huvudvärk så ja ska krypa ner i sängen nu .. Hoppas allt går bra med phlex.....kram å natt natt

2009-01-25 @ 23:45:29
URL: http://brolles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0