OK Det är kanske dax........

Att uppdatera er lite om vad som har hänt här sedan sist.

Det började med att jag meddelade henne som jag syr åt att jag inte kände mig så bra, o att jag inte ville ha något jobb

denna veckan, för jag tänkte vila mig lite.

Men som vanligt blir inget som man planerat, gubben kommer hem med fullastad bil med jobb som ska vara klart

denna veckan, phu

Bara att sätta sig o montera, det går rätt snabbt när man väl börjat, så de var färdiga för leverans redan i tisdagsmorgon.

Vila vad der ju, men nej, dottern hade ju en massa jobb o hon har legat i migrän, så hon har nog kommit lite efter, så jag

fick ett ryck i tisdagskväll o gick upp o sydde flärpar o overlockade tills jag var helt slut, ca kl 4.00 sedan i säng o tror att

jag kan slö hela dagen men skit heller.

På förmiddagen ringer hon som jag brukar sy åt o undrar hur det är med mig, jo tack svarar jag sådär, jag står ju på

benen.

Det hade blivit fel på fabriken o hon behövde min hjälp ganska omgående o jag sa ok.

Inte nog med det dagen efter ringer hon igen o behöver mer hjälp för att en hade blivit sjuk, dum som  man är sa jag kom
hit med det då, så nu förstår ni säkert varför jag inte har hunnit med att sitta vid datorn o blogga. hihi

Kom in för en liten stund sedan o har jobbat klart för idag o är även ledig i morgon med. skönt

Imorgon får jag stor främmat i från Norge, ska bli skit kul att träffa han o höra vad han har o berätta.

För övrigt har allt varit som vanligt förutom jobb o förkylningar med huvudvärk. Har haft lite besöka o städat lite när jag

hunnit med.

Phlex o Betty har blivit helt knasiga nu när jag jobbat så mycket, måste börja träna lite oftare för Phlex är helt tokig nu

sedan han var sjuk, han har fått sådan energi så jag vet inte vad som tagit åt honom, men kul är det.

Båda två är helt galna i att träna. skönt.

Men nu har jag inte tid att skriva mer, hade så bra alla o många kramar till att just idag på alla hjärtans dag.

Hade

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Tack kära mor för hjälpen

Kram kram på alla hjärtans dag

2009-02-14 @ 22:53:22
URL: http://brolles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0