Ja jag vet, jag ska uppdatera er lite.....

Sitter just o skriver lista på vad jag inte får glömma att ta med i morgon, ja vi ska ut på en liten åktur med vår älskade husbil.
Hundarna är överlyckliga när de får åka husbil mycket bättre än en trång vanlig bil, sedan är det ju varmt o skönt hela tiden i husbilen.

Här bor hundarna gottit under hela helgen.



Husbilen är packad o resklar inför morgonen, vi ska till Kristianstad o tävla med Ugly Betty.
Hon är anmäld i lägre klass o vi hoppas givetvis på en uppflyttning.
Men som allt hundfolk vet så är det inga maskiner, kan ju gå som det vill, om hon är på det humöret.
Vi ska väll inte hoppas allt för mycket hon har just avslutat sitt löp.

Vi springer ju mycket ut o in när vi håller på o göra bilen iordning, då är hundarna vakna, kollar in oss hela tiden.
De sitter mitt på köksgolvet o följer varje rörelse vi gör, de ska gärna med ut till bilen o kolla så att alla grejor hamnar på rätt plats. De är för goa våra små vänner.



Får skriva hur det gick när vi kommer hem, hade så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0