Pärlan ska bedömmas.......

Ja nu är det klart att vi ska ta en liten tripp med husvagnen till Borås 7-8 Mars.

Vi ska nämligen får vår lilla pärla bedömd av en som vet hur de ska se ut.

Vi ska till Årsmötesutställningen för Rottweiler.

Det kommer givetvis att vara många Türingenshundar som kämpar om alla de fina priserna

bland andra fina rottisar. Vi hoppas ju på att Türingens hundar tar så många som möjligt. ;)

Våra hundar är ju naturligtvis de allra vackraste ( i mina ögon ).

Vi får se om jag kan vara med så länge, har ju astma o tål inte ridhus, därför är husvagnen med.

Får väll sitta i den om det inte fungerar, leka lite med datorn under tiden som man väntar på att Pärlan ska

komma o visa alla sina fina priser hon fått. ( Önska kan man ju alltid ).

Här kommer hon ;)



Jag är ingen bra fotograf men jag gör mina försök, så håll till godo.

Phlex är nästan sitt vanlig jag nu, tabletterna har hjälpt.

Det är endast när han tar i o blir trött som han kan gingla till lite.

Så nu vill han gärna vara med o springa o busa med Betty igen.

Såååååå skönt att det är på rätt väg.

Vi ska hålla på ett tag till med tabletterna så att det inte kommer tillbaka.

Någon träning har det ju inte blivit ännu, det får vi ta lite senare.

Annars är det som vanligt, jobb m.m.

Hade

Kommentarer
Postat av: Monixx

Skönt att det går åt rätt håll med Phlex!

Och hoppas att Betty kommer bra till på utställningen. Hon är så go´den.

2009-01-16 @ 00:25:24
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Hade varit roligt å följa med å kolla på när hon ställs .. finns det plats kanske .. ??

jag kanske ska åka till nyköping å ställa om ja får tag på nån som vill åka med .. tråkigt å åka själv. Så kanske kanske Brolle blir ställd den 28 februari ..

Skönt att phlex att bra igen .. eller näst intill i alla fall.

Se du kunde ju blogga ..det va la inte så svårt

Kram Kram

2009-01-16 @ 10:19:12
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: jelix

hej hej fin bild på betty boop!! det går nog säkert bra !! lycka till!! kramkram

2009-01-16 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0