Natt o dag har varit hemsk

Det  böjade med att gubben o jag var skit trötta i går kväll, vi bestämde oss för att lägga oss tidigt, halv tio kröp vi till sängs. ( jag brukar inte komma isäng före ett halv två på natten)

Jag vaknade klar vaken vid halv två inatt, jag försökte o försökte att somna om men inte då.

Ska aldrig lägga mig tidigt mer.

Började jobba som vanligt vid halv sju, fick avbryta o gå ner för att få tag i en veterinär som kunde hjälpa mig med min hund.

Fick tabletter utskrivet till han för som vi misstänkte tidigare är det Elischia ( ursäkta stavning) typ borelia.
Gubben hämtar dem när han åker från jobbet.

Försökte att vila en liten stund men jag blev störd av både det ena o andra, plus att jag nu hade fått en jävelusisk huvudvärk.

Jobbade ett par timmar o önskade att jag inte hade haft något huvud idag.

Phlex fick sin dos av tabletter, efter ett par timmar kunde jag se att han var något stabilare i bakändan, vet inte om det var ett önsketänkande eller att tabletterna hade börjat verka, så snabbt.

Hoppas kan man ju alltid.

Nu orkar jag inte skriva mer idag.

Kommentarer
Postat av: Sara,Jaxon & Bakina

Men usch det låter inge vidare det där med varken Phlex elelr din huvudvärk :( Hoppas ni får pigga på er så ni blir back on track igen :)



Kram kram

2009-01-08 @ 18:03:54
URL: http://sara.trackback.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0