Lugnet har lagt sig igen..


Nu har det äntligen blivit lugnt igen, hon har löpt klart nu o är hon inte intressant längre.



Nu kan de vara tillsammans igen som ni ser, de njuter i fulla drag.

De är ju inte vana vid att vara i från varandra, även om det bara är en grind eller dörr som skiljer dem åt.

Han är mycket bättre nu men får väll fortsätta med medecinen ett tag till, det sägs att slutar man för tidigt kommer den

tillbaka, o det vill vi ju inte.

Han är ju fortfarande svag o orkar inte springa så mycket, då kommer det till baka där bak.

Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag har storstädat hela huset. Det är skönt att ha det gjort inför ny

jobbarvecka, så kan jag ägna min tid åt jobbet helt o fullt.

Har bara haft ett litet ynka besök idag av näst största pojken, han hade inte ens tid att dricka kaffe.

Hade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad för att vi inte kommer hela drösen då .. kan ju tro att det blir lite lätt jobbigt ..

Gott att dom kan vara tillsammans nu igen .. Men nu börjar det här .. så ja kommre att få ha dom delade hela tiden tror jag för hon har inte ens börjat blöda än å han är jätte intresserad av baken på henne redan ...Suck

2009-01-11 @ 19:09:30
Postat av: jelix

vi kan komma om det är så !!! fast det är klart man kan ju inte ränna hos er varje dag !! .vad ska du hitta på idag då?? jag är hemma för lucas har lite feber !! ha det bäst kramkram

2009-01-12 @ 10:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0