Dagens händelser.....

Jahopp nu sitter jag här igen, o jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om, kan ju hoppas att inte så många läser mina tråkiga inlägg hihi.

Dagen började med att väckarklockan ringe, aldeles för tidigt. Gubben skulle iväg o jobba ett per timmar, jag satt o slöade en stund sedan gick jag upp till min lilla Systuga, o där behövdes det städas, sagt o gjort städade undan julen där med, tog ett tag men slutresultatet blev bra.






Började jobba en stund, sedan kom gubben hem o vi gick in för att ta oss en bil mat.
Ut o rasta hundarna, de fick springa av sig lite eller rättare sagt Betty gjorde allt för att retas med Phlex som inte vill springa så mycket, han är bättre men inte helt bra, så han får gå på tabbletter ett par dagar till.

Det var 14 grader kallt ute så för att värma upp oss igen gick vi till sängen o vilade en stund.

Skit på tv idag med, så det blev lite småfix i husvagen, jag gick över skåpsdörrar m.m. med möbelolja, o det behövdes.
Hans han kopplade på vår nya flerfärgade mysbelysning, verkar vara mycket med det elektriska. hihi



Måste ju har en ritning oxså ;)



Visst blev reultatet bra?
Fy attan vad jag är bra, :)

Nu är dagen nästan slut o jag med.

natti



Kommentarer
Postat av: jelix

ååå vad du är duttig ... åt ni en bil??? ;-) japp det är rent å snyggt i alla fall kram kram jelix

2009-01-02 @ 22:52:07
Postat av: phlex

men det begriper du väll att det ska vara en bit mat ju.

2009-01-02 @ 23:06:27
Postat av: Linuz

Tjo tjusit det blir.

Hoppas det går bra med vagnen =), så man kan låna den i sommar :P

Ha det

2009-01-02 @ 23:19:20
Postat av: Hans

Det blev ju lite att skriv om i dag med.

Och fotografen har kommit till baka från framtiden med höhö.

Hej då.

2009-01-02 @ 23:47:47
URL: http://ingen
Postat av: Elizabeth

Ahh så snyggt det blev då .. men nu är det ju inte jag som skitat ner i stugan din .. he he



tänkte ja kommer en sväng i morgon å ska börja å sy flärp .. Är värmen på ??

Kram Kram

2009-01-03 @ 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0