Belyst gravyr..........

Ja nu var det ett tag sedan jag bloggade, det finns en del som har påpekat detta. hihhi

Jag har varit upptagen av att leta o ladda ner lite gammla låtar som jag har hittat, en del har jag sökt efter länge, måste ju
ha lite bra musik att lyssna på när jag jobbar.

Phlex blir så sakta bättre, men det tar nog sin tid att bli helt bra. men men alltid något.

Som ni vet har vi pysslat lite med vår husvagn, när vår minste son var o hjälpte gubben att löda de sista trådarna till

belysningen, så fick han en lysande ide.

Vi har ett litet barskåp i husvagnen med ruggligt plastglas, inte så snyggt, men då föreslog han att man kan gravera i

plexiglas o belysa det, är kanonsnyggt. Men vad skulle vi få tag i någon som gjorde det, jo på nätet, vad skulle vi gravera

in om inte lille Phlex.



En riktigt snygg bild har vi ju på honom, sagt o gjort jag mailade till en som gör sådant o han svarade att han ville ha

bilden i högre upplösning, visst skulle han får det.

Vi har gjort en liten skiss o skickade till han, gjorde en bild på hur vi har tänkt oss.



Här är vår skiss men den blir då graverad i plexiglas med diod belysning bakom.

Tror ni att det blir snyggt eller??????

Annars har jag inge gjort så mycket mer än jobbade lite igår, satt vid datorn, försökte städa lite idag, haft lite besök o

sedan var det datorn igen. hihi

Nu har ni fått lite tilltugg o klockan är mycket.

Natti, natti

Kommentarer
Postat av: hehe

fin vakthund i barskåpet rediga grejjer det där

2009-01-11 @ 01:22:10
URL: http://ingen
Postat av: Elizabeth

ahhh det kommer ju bli hur snyggt som helst ju

Nice nice

2009-01-11 @ 09:49:02
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: jelix

ja det kommer nog bli snyggt ..ska du ha det så stort??? å texten ska den vara så sned?? fast det är klart .. att det är ju snedkäft påbild .. det kanske ska vara så !! heheheh ha det gött kram kram dottern din !

2009-01-11 @ 10:33:30
Postat av: Monixx

Har du stängt in hunden i barskåpet?? Ingen som gör inbrott och tar starkvarorna där inte ;-)



Det kommer bli kanonfint! Den bilden är ju bara för skön på Phlex!

2009-01-11 @ 10:48:59
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Linuz Melin

Men du Morssan DET SKA VARA ETT LITE MINDRE KORT!!!

Det där bli för mycket!

Och glöm inte informera folket att det va min ide!





Ha de

2009-01-13 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0