HELGEN HAR GÅTT MED FART........

Den har bestått av magsjuka, inställd resa till Norge, firande av Påsk, trädgårdsjobb, fint väder och hundträning.

Vi börjar med att jag skulle åka till  Norge för att lyssna på när min bror spelade o umgås lite med hans familj. Vi hade planerat att åka lördag morgon men i torsdag började jag att få ont i magen, springa på dass o må illa, fredagen så var jag sämre så jag låg nästan hela dagen o  hans han slet med trädgårdsarbetet.

Fredags kväll bestämde jag att det blir ingen resa för mig.

Lördags morgon började med magont fast inte lika intensivt, gick ut i solen o njöt i fulla drag o det känndes lite bättre så även jag kunde hjälpa till lite med trädgården.

Vi har kantat vår grusgång o dragit en el ledning ifrån huset upp till grindstolparna för att kunna koppla in lite belysning där senare då det är ganska mörkt under träden under största delen av året.

Någon direkt Påskmat har det inte blivit för i lördags var även gubben lite kymig i magen, men det har gått lika bra med kyckling o sallad en dag o smörgåstårta en annan. Vi överlevde i alla fall hihi.

Jag har ju anmält hundarna till tävling snart så det krävs ju lite träning för att kunna få några betyg, så vi har lagt en del spår o kört lite lydnad med dem imellan varven med grusgången.

Jag har lagt in lite bilder som är tagna under helgens gång så håll till godo.



grusgången innan.





Utgrävning påbörjad.



Här jobbas det för fullt.



Jag kommer efter o rättar till hehe



Men bra blev det.



Hundarna spanar in utsikten från trappen.

Hade så bra tills vi höres.

Kommentarer
Postat av: jelix

va fint det blev !!lite skillnad va !! kram kram

2009-04-13 @ 09:51:12
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Vilken skillnad! WOW!

Tänk vad en snygg grusgång kan göra!

Helt otroligt..

Ha en bra dag!

Kram

2009-04-14 @ 15:33:09
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Ja tycker verkligen att det blev kanon snyggt !!!

kram kram

2009-04-15 @ 01:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0