Häftigt va ?????

Kolla in vilken härlig bild.



Ser det inte häftigt ut??

Skulle så gärna vilja ta en tur på ett par skidor bakom pulkan dragen av mina två jyckar.

Gjorde det när jag var mycket yngre, då åkte jag varje vinter, även tävlade på småtävlingar i klubben.

Men nu så skulle hundarna få slita ont,  ha mig kanande bakefter o inte kunna stå på benen. hihi Skrikande SAKTA!!!!!!

Men härligt skulle det ha varit.

Att vi tog denna bilden beror på att pulkan med tillbehör är till salu OBS INTE HUNDARNA.

Här har inte hänt så mycket, det har ni kanske redan förstått. Bloggen har ju inte blivit uppdaterad på evigheter.

Hade

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Ahh så fina dom va.. den hade ja kunnat låna så mina hade kunnat få dra lite granna

He he phlex ser ju hel klycklig ut jue

kram

2009-02-25 @ 23:19:58
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Det där hade vart så himla roligt!

Kanske man skulle lära Arramir att dra barnen i pulka. Jag tror de tycker det är roligt!

Ja Phlex ser verkligen lycklig ut: - Men koooom nu dåå!

haha

2009-02-26 @ 07:12:27
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0