jäklar datorer fa..........

Har suttit hela natt o gav upp vid halv fem. Det här med datorer blir jag aldrig klok på.

Skulle ju göra som alla andra skaffa en blogg, det gick skitbra till en början men sedan började helvetet.

Hade lagt in mitt första inlägg o det såg bra ut fast jag inte har något att skriva om. Sedan skulle jag bättra på med lite kort,

ett fick jag in loggade ut för att se hur det blidde, sedan gick det inte att komma in på min blogg o lägga till nya inlägg utan

datorn började dumma sig o höll på hela natten o jag försökte med allt.

Nu när jag vaknade o satte på datorn så fungerade det igen men mina inlägg var borta. Suck

Jag gör nu ett nytt försök så får vi se hur länge det varar.

Återkommer senare tror jag om datorn vill

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha Ja där ser du det är inte så lätt! = )

du kanske skulle följa med på kurs till monix du med ;)

Men det är kul att du har skaffat blogg i alla fall =)

2008-12-31 @ 12:42:35
URL: http://ninis.blogg.se/
Postat av: kinna

Ja det kan jag nog behöva hi hi satt hela natte o försökte få ordning på det så min dator fick spelet till slut. =)

2008-12-31 @ 13:08:28
Postat av: Sara,Jaxon & Bakina

Skaffa en enkel blogg på http://www.trackback.se/login.php



Mycke enklare än så blir det inte :)



Kul med nåt nytt att följa lite då & då...



GOTT NYTT på er

2008-12-31 @ 13:18:22
URL: http://sara.trackback.se/
Postat av: jelix

hejsan så du har börjat blogga du med !! haha visst är det kul ...va duktig du är !! gott nytt år på er !!

kram kram

2008-12-31 @ 14:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0